FAQ
Her kan du finde de mest hyppige spørgsmål og svar i forbindelse med flytning.
FÅ ET TILBUD HER
Ofte stillede spørgsmål
Hos Fagflyt starter vi med at sende en konsulent ud til dig, som kan bese dit indbo, samt vurdere hvor mange flyttekasser der skal bruges. Herefter giver vi dig et tilbud.
Er du privatkunde, kan du finde vores prisliste for privat flytning her.
Er du erhvervskunde, giver vi dig gerne et uforpligtende tilbud. Kontakt os allerede i dag.
Hos FagFlyt tilbyder vi gratis udlåning af flyttekasser i forbindelse med en flytning. Vi tilbyder både store og små kasser efter dine behov.
Et flyttefirma vil altid lette arbejdet for dig og din familie. Flyttefirmaet sørger for at du kan flytte alle dine ejendele på en gang, og du får hjælp til det tunge arbejde med at bære kasser og større inventar ind i dit nye hus. Flyttemændene har i øvrigt erfaring i effektiv og sikker nedpakning af dine ejendele, hvordan man klarer tunge løft korrekt og så bliver flytningen bliver nem for dig.
Tiden på en flytning i afhænger af, hvor meget og hvor langt væk du skal flytte. Skal du eksempelvis have hjælp med nedpakning, vil det også tage tid, men som oftest også spare dig en masse hårdt arbejde. Ved at inddrage flyttefirmaet tidligt i processen kan du undgå pludselige overraskelser på flyttedagen, og få en behagelig flytning.
Du bør passe på med at pakke for tungt. Har du eksempelvis mange bøger, der skal flyttes, så er det en god idé, hvis du ikke fylder en flyttekasse mere end maksimalt halvt op. Ovenpå bøgerne kan du eventuelt lægge noget let, såsom puder. Så udnytter du den sidste plads, uden at kassen bliver for tung.
Har du porcelæn eller glas, bør du pakke det stabilt, samt pakke det godt ind. Hos FagFlyt tilbyder vi både pap, tæpper og pakkepapir til din flytning.
DAGLIGE SAMARBEJDSPARTNERE